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2012/02/14




the Kracie foods put on the market "FRISK NEO (Frisk [   ] -- neo)" it is one grain of about 5 times whose weight of this from the conventional "the FRISK (Frisk)" from March 19 in the whole country.
The price is 300 yen.
"FRISK NEO" is new "FRISK" which a fresh taste maintains for a long time, when weight increases about 5 times.
Although limited sale was carried out in part from last year regionally, it will be scheduled to put on the market from March in the whole country.
It unites with it and is also scheduling national televising of a TV commercial for 3? April.
the mint whose flavor is the two-layer structure of the Aqua blue and a white and which has invigoration -- two kinds of herb tastes "Piedmont mint" of a relaxed system which is the two-layer structure of clever "peppermint", and fresh green and a white, and makes a forest bath imagine.
Moreover, in the big feature, the point of a triangle with roundish form is also palatable, and can enjoy smooth texture.
A case makes black the keynote and adopts a metal case with the high-class feeling which made the logo of silver conspicuous.
Sales channels are convenience stores all over the country, a supermarket, a drugstore, a kiosk, etc.

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クラシエフーズは3月19日から、従来の「FRISK(フリスク)」よりも1粒の重量が約5倍の「FRISK NEO(フリスク ネオ)」を全国で発売する。価格は300円。

「FRISK NEO」は重量が約5倍になることにより、爽やかな味わいが長く持続する新しい「FRISK」。昨年より一部地域で限定発売されていたが、3月からは全国で発売される運びとなった。それに合わせ、3~4月にはテレビCMの全国放映も予定している。

フ レーバーはアクアブルーとホワイトの二層構造で、爽快感のあるミント味の「ペパーミント」と、フレッシュグリーンとホワイトの二層構造で、森林浴をイメー ジさせるリラックス系のハーブ味「ピエモンテミント」の2種類。また、形状が丸みを帯びた三角という点も大きな特徴で、口当たりが良く、なめらかな食感が 楽しめる。

ケースはブラックを基調とし、シルバーのロゴを際立たせた高級感のあるメタルケースを採用。販売チャネルは全国のコンビニエンスストア、スーパーマーケット、ドラッグストア、駅売店など。

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